Najeti pisarno ali delati na daljavo?

Marsikateri podjetnik se sprašuje o odgovoru na to vprašanje. Veliko je odvisno od tega, kakšen tip osebnosti je posameznik in kakšno dejavnosti želi opravljati. Verjamem, da je veliko podjetnikov na začetku svoje karierne poti moralo svoje delo najprej opravljati doma, saj je to cenovno ugodnejša možnost. Vendar pa smo doma izpostavljeni tudi večji neproduktivnosti, saj smo v coni udobja, poleg tega pa hitro izgubimo občutek za čas, ker nas zamotijo distrakcije, ki jih doma ni malo.

Prednosti in slabosti dela na daljavo V kolikor nimamo res močne discipline, da si znamo točno razporediti čas in se do potankosti držimo ur, ki smo si jih določili za delo, lahko ure in dnevi hitro letijo mimo, mi pa nismo produktivni. Večina ljudi ima še vedno raje nekoga ''nad seboj'', nadrejenega, ki natančno določi delovne naloge in obveznosti. V kolikor smo primorani v to (ker si trenutno ne moremo privoščiti najema) ali pa se raje odločimo za delo od doma na lastno željo, ker nam to bolj ustreza, je dobro, da se v času, ki smo ga namenili delu, tudi doma profesionalno oblečemo, saj to tudi psihološko deluje na posameznika, mu omogoča boljšo produktivnost in zavzetost ter motiviranost. Če resnično bolje delujemo doma, v okolju, ki nam je znano, je pametno, da se umaknemo v del stanovanja ali hiše, kjer imamo popolno zasebnost in čim manj distrakcij.

Kdaj najeti pisarno? Pozitiven učinek pisarn na delo pa je vseeno zelo velik – delo v pisarni je ponavadi učinkovitejše kot delo od doma. Prav tako je najem pisarne izvrstna odločitev takrat, ko se vaša dejavnost razširi, želite delovati bolj profesionalno, na svoje udeležence narediti vtis in pripomoči k produktivnosti ter večjemu napredku v izobraževanju in seveda zbranosti vaših udeležencev. Vtis, ki ga boste naredili na udeležence, je neprecenljiv. Pisarna je tudi simbol uspešnega poslovanja, na udeležence naredi močan vtis. Tudi motivacija za samo delo je večja v pisarni, ki ni v našem domu, saj nam delo od doma daje občutek varnosti, delo v pisarni pa pomeni, da nismo v coni udobja in tako lahko delujemo bolj učinkovito in motivirano. V pisarni namreč ne doživljamo teh toplih občutkov, ki jih doživljamo doma, tuje okolje deluje bolj prisilno in s tem stimulativno – v tem prostoru pride do novih idej. Z občutkom profesionalnosti, ki ga daje najem pisarne, oplemenitimo naše poslovanje.

Prostor6 vabi s pozitivnim ambientom Ni boljšega občutka kot delovati in najeti prostor v kakšnem drugem okolju, ki je svetel in nudi naravno svetlobo. V takšnem okolju se rojevajo nove ideje, dviguje se kreativnost. Prostor6 zagotavlja celovit splet pozitivnih delovnih učinkov, ki jih pričakujemo, kadar delamo v pisarni – torej zunaj doma. Zelo prijeten prostor, ki mu nekateri pravijo tudi mali kongresni center na obrobju BTC-ja, uporabnikom nudi najvišjo kakovost storitve. V prostorih je poskrbljeno za pravi delovni ambient, učinkovito sestankovanje in sproščeno druženje, poleg tega pa se lahko udeleženci sestankov, seminarjev in večernih dogodkov sprehodijo po veliki in prostorni terasi, od koder se razodeva prelep pogled na Kamniške Alpe in ob lepem vremenu tudi na Triglav. Prostori so oblikovani v duhu skandinavske enostavnosti in minimalizma, glede na značaj dogodka pa jih lahko prilagodite po svoje. Prostor6 je deležen veliko pohval in pozitivnih povratnih mnenj strank - gostje menijo, da konferenčne sobe delujejo navdihujoče, všeč jim je intimnost in dejstvo, da je vse, kar udeleženci seminarjev in sestankov potrebujejo, na dosegu, da je poskrbljeno za organizacijo ter catering med samim dogodkom. Med odmori lahko gostje pokramljajo v sprejemnici ter ob tem spijejo kavo ali čaj. Posebnost Prostora6 pa so tudi številne rastline, ki se bohotijo v vseh konferenčnih sobah, kar pripomore k živosti prostora in na goste delujejo pomirjevalno.

Rezervacija

Za vsa dodatna pojasnila, ogled prostorov ali rezervacijo nas lahko vsak delovni dan pokličete na 01/5843 219 ali nam pišete na rezervacija@prostor6.si.